Veštine poslovne komunikacije

Opis:

Trening je vrlo interesantan. Namenjen je svima koji žele da nauče da uspešno komuniciraju sa zaposlenima, menadžerima, saradnicima, kao i da budu motivisaniji za rad. Interaktivnog je karaktera. Trening je jako lep, struktuiran i vrlo kreativan.

Cilj  treninga:
  • Osvestićete svoju komunikaciju
  • Naučićete kako da prepoznate svoj komunikacioni stil, kao i sagovornikov i na taj način lakše stvorite “most poverenja”
  • Naučićete kako da ostvarite bolju medjusobnu saradnju sa kolegama, nadredjenima, kupcima i da na lakši i brži način dodjete do rešenja.
  • Naučićete da prepoznate komunikacioni stil sagovornika i putem maila i da mu na pravi način razume sagovornike
  • Naučiće da uživate u komunikaciji i da razvijate I sebe I odnose sa drufima
Sadržaj treninga:
  • Komunikacioni model i proces
  • Prepoznavanje načina komunikacije sagovornika
  • Jezički obrasci za unapredjenje komunikacije
  • Usmeravanje komunikacije ka nameri podizanja odredjenog cilja
  • Verbalana i neverbalna komunikacija
  • Pisanje poslovnih mailova
  • Kako preduprediti potencijalne konflikte
  • Konflikt kao mogućnost i kao pretnja
  • Kako doći do win-win rešenja
  • Komunikacija koja motiviše
Benefiti:

Pomaže učesnicima da bolje razumeju sebe, svoj komunikacioni stil, kao i zašto ulaze u konflikt sa pojedinim sagovornicima i kako mogu da preduprede i dodju do najboljeg rešenja.

Trening traje dva dana po pet sati.