Posrednik u praksi: Od registracije privrednog subjekta do pronalaženja klijenta

U toku su prijave!

Obuka se održava po formiranju grupe od 10 polaznika.


Program ove zaista aktuelne i atraktivne obuke za posrednike sprovodiće se u dva dana, ukupno 2×5 časova od po 45 minuta, a boduje se kao 10 sati stručnog usavršavanja.

U okviru obuke obrađene su oblasti na kojima se zasniva praktično delovanje posrednika u sistemu privrednih subjekata, kako u pogledu obaveza i pravila poslovanja, tako i u pogledu mogućnosti za posredovanje iz aspekta privrednog subjekta.

Teme na kojima se zasniva obuka su sledeće:

  • Vrste privrednih subjekata
  • Uporedno tumačenje i analiza najpogodnijih privrednih subjekata za posrednika
  • Pravna regulativa posrednika
  • Proces otvaranja privrednog subjekta kod agencije za privredne registre
  • Poreske obaveze posrednika, obaveze prema državi, lična primanja, socijalno osiguranje, pravilno poslovanje posrednika
  • Vođenje poslovnih knjiga, fakturisanje usluga posredovanja, evidencija poslovanja i izveštavanje kao zakonska obaveza posrednika
  • Tumačenje različitih zakona značajnih za posrednika, kao što su : Zakon o privrednim društvima, Zakon o radu, Zakon o poreskom postupku i.sl.
  • Kako doći do klijenta
  • Kako organizovati radni prostor za posredovanje
  • Marketing i model promocije preduzetnika
  • Prednosti direktnog i indirektnog reklamiranja

Nakon teorijskog dela, predviđeno je vežbanje praktične primene stečenih znanja i obrađenih tema.

posrednik u praksi 2

Specijalizovana obuka ovakve sadržine, koncipirana je prema konkretnim potrebama posrednika za samostalno poslovanje i predstavlja vid stručnog usavršavanja u odnosu na odgovornost, prvenstveno prema organizaciji poslovnog angažovanja.

Poznavanje okvira poslovanja, uslova i sadržine obaveza, kao i potencijalnih ograničenja omogućava temeljnu bazu za konstantan razvoj.

Takođe, ova obuka pruža odgovore na nezaobilazna pitanja koja se odnose na načine dolaska do klijenata, kao i sticanje uvida u neograničene mogućnosti ciljane primene marketinških strategija, u cilju promocije postupka medijacije, jednako kao i pružanja usluga posredovanja.

Uslovi za upis polaznika:

Obuku mogu slušati polaznici koji imaju važeću dozvolu za posredovanje.

Cena obuke: 20.000 dinara

U toku su prijave!

Obuka se održava po formiranju grupe od 10 polaznika.